3 Eylül 2012 Pazartesi

Okulda Seviştik İnanılmaz Zevk Aldım

Seks Hikaye, Seks Hikayeleri, Seks Hikaye Oku, Sex Hikaye İtiraf, itirafları, itirafı Ve Binlercesi KalbiminŞehri'nde İtiraflar Aşk İtirafları Sex İtirafları Erotik İtiraflar İces İncest


Merhaba adım Melek 23 yaşındayım, 1yıllık evliyim ve İzmirde bir lisede resim öğretmeniyim. Eşim yine İzmirde başka bir lisede fizik öğretmeni. Eşimle aşk evliliği yapmamıza rağmen yatakta ten uyumunu yakalayamadık. Eşim çok iyi bir insan olmasına rağmen cinsel hayattan beklentilerimi karşılamaktan çok uzak.

Bu da beni mutsuz ve yüzü gülmeyen bir insan haline getirdi. Artık ona karşı nerdeyse hiç heyecan duymuyordum. Bu öğretim yılının başında İzmirde bir lisede göreve başladım. Uzun boylu esmer düzgün fiziğimle girdiğim her ortamda olduğu gibi ilk görev yerimde de hem öğretmenlerin hemde öğrencilerin ilgi odağı oldum. Kısa sürede tüm öğretmenlerle tanışıp samimiyet kurdum. Okulumuzun beden eğitimi öğretmenlerinden Burak bana karşı hep mesafeli davranıyordu. Selamlaşma dışında hiç sohbetimiz olmamıştı. Burak 30 yaşında, uzun boylu atletik yapılı esmer oldukça yakışıklı biriydi. İlk gördüğümde ondan etkilenmiştim. Yürüyüşü, gülüşü, konuşması herşeyiyle hoşuma gidiyordu. Burak ben sanki yokmuşum gibi davranıyor diğer bayan öğretmenlerle ise oldukça samimi sohbetlere giriyor konuşuyor, anlattıklarıyla onları kahkahalara boğuyordu.

Kimya öğretmeni Gökçe hanımla çok yakınlardı. Gökçe hanım 35 yaşlarında sarışın balık etinde oldukça güzel ve s*xi eşinden ayrılmış bir bayan. Birbirlerine bakışları fısıltılı gülüşleri dikkatimi çekiyor ve kıskanıyordum. Gökçe hanımı sık sık spor salonuna giderken yada dönerken görüyordum. Okul açılalı 1 ay olmasına rağmen hiç spor salonuna gitmemiştim. Orayı ve Burağın Gökçe hanımla orda yaptıklarını merak ediyordum. Gitmek için bir bahane kolluyordum. Voleybol takımındaki öğrencilerimden biri son ders voleybol maçları olduğunu müsaitsem gelip izlememi söyledi. İki öğretmen arkadaşla maçı izlemeye gittik. Maçın başlamasına 20 dk. vardı. Burak öğretmen bizi odasına davet etti. Bana karşı hala soğuktu. Konuşurken yüzüme bakmıyordu diğer öğretmenlerle konuşuyor şakalar yapıyordu. Sinirlenmiştim bakışlarımı ondan alamıyordum ona baktıkça heyecanlandığımı farkettim. Maçı izlerkende gözüm hep Buraktaydı.

O gece hep Burağı düşünerek uyudum. Rüyamda onu gördüm sevişiyorduk terlemiş ve nefes nefese bir halde uyandım aşırı uyarılmıştım. Eşimi uyandırdım ve evlendiğimizden bu yana en ateşli sevişmemizi yaşadık. Eşim ona yaptıklarım karşısında şoktaydı ayak parmaklarıda dahil vücudunda yalamadığım tek nokta bırakmadım. Vahşi bir kedi gibi tırmalıyor ısırıyor emiyor 1 yıldır alamadıklarımı o gece alıyordum. Yorgunluktan baygın bir halde gevşediğimde gün ışımıştı. 2 saat uykudan sonra soğuk bir duş alarak kendime geldim. Aynaya baktığımda gözlerim ve cildim ışılışıldı. İlk kez yüzüm gülüyor ve mutluydum. O sabah öğretmenler odasına girdiğimde etrafıma neşe saçar bir haldeydim. Köşede oturan Burak okuduğu gazeteden başını kaldırıp bana baktı göz göze geldik ve ilk kez bana gülümseyerek günaydın dedi. Kalbim yerinden çıkacak gibi oldu dizlerim titredi ve anladımm ona aşık olmuştum. Cesaretimi topladım ve onun yanındaki sandalyeye oturdum. Bacakaları açık bir şekilde sandalyeye yayılmıştı.

Gözüm bacak arasına takıldı eşafmanından kabarıklığı belli oluyordu kanım hareketlendi içim titredi. Gözgöze geldik bakışımı yakalamış sırıtıyordu utandım. O günden sonraki 2 hafta kaçamak bakışlarla geçti artık onu bana çaktırmadan bakarken yakalıyordum. Yaşadığım heyecan ilk kez aşık olan bir genç kızın ki gibiydi. Her gece eşimle deliler gibi seviyor hiç yaşamadığımız şeyleri yapıyor tatmadığımız zevkleri keşfediyorduk. Işıklar kapadığında her gece seviştiğim kişi Buraktı. Eşimin konuşmasını istemiyordum sesini duyduğumda büyü bozuluyordu. Bir süre sonra bu bana yetmemeye başladı dokunmak istediğim tatmak istediğim kişi Buraktı. Burağın altında zevkten kıvranmak istiyordum. Artık tek düşüncem olan Burak saplantıya dönüştü. Tekrar mutsuz günler başladı. İşte böyle mutsuz ve çaresizlik içinde olduğum bir gün okul müdürümüz sporcular için yapılacak formaların tasarımı için benden yardım istedi. Burak öğretmene git beraber okulumuza yakışır bir forma tasarlayın dedi.

İki ders sonra boştum. Heyecandan kalbim duracak gibiydi geçmek bilmedi o iki ders. Zil çalar çalmaz Burak öğretmenin odasına gittim. Kapıyı çalmak için uzandığımda içerden gelen sesleri duydum. İnlemeler hafif çığlıklar nefes nefese fısıldamalar. Kalbimin ağrıdığını hissettim geri çekilip duvara yaslandım. öylece kalakaldım. 15 dk. sonra Gökçe hanım eteğini çekiştirerek odadan çıktı. Gülümseyerek bana baktı ve yürüyüp gitti. Açık kapıdan içeri baktığımda Burak öğretmen parmaklarını kokluyordu beni görünce toparlandı buyrun Melek hanım dedi. İçeri girdim ellerim titriyor sesim çıkmıyordu. Kısaca müdür beyin istediğini söyledim ve ordan koşarak uzaklaştım. Ertesi sabah öğretmenler odasında Burak yanıma geldi boş dersimi sordu kendininde o ders boş olduğunu odasına gelmemi istedi. Artık heyecanlanmadığımı farkettim kalbim kırılmıştı gözümden düşmüştü Burak. Dersim bitince Burağın odasına gittim. Ayağa kalkmadan masanın önündeki sandalyeyi gösterdi oturdum. Kullandıkları eski formaların güzel olduğunu yeni yapılacak formalarında onlar gibi olmasında sakınca olmadığını müdürün boşuna işgüzarlık yaptığını söyledi. ayağa kalktı eline bir anahtar aldı gel dedi.

Peşinden gitiim üzerinde malzeme odası yazan bir kapıyı anahtarla açtı içeri girdik. Yerlerde minderler, sepetlerde toplar raflarda eşofmanlar ve diğer spor malzemeleri olan rutubet kokan loş bir odaydı. Raflara gözgezdirirken kapanan kapının sesiyle irkildim geri döndüğümde Burakla burunburuna geldik. bakışalrını gözlerime dikip sonunda başbaşa kaldık dedi. ne diyorsun sen dedim ve kapıya yöneldim kolunu duvara dayayıp geçmemi engelledi ve beni istediğini anlamadım mı sandın dedi. saçmalama çekil önümden dedim. belimden sarılıp duvara itti ve üzerime abandı. dudaklarıma yapıştı duvarla onun arasında ezildim. direnç gösterip kurtulmaya çalıştıkça dahada abandı üzerime. bedenlerimiz yapışmış bir halde yüzümü boynumu öpmeye başladı. bense kurtulmaya çalışıyor çırpınıyordum. ama okadar güçlüydüki başarmam imkansızdı. bağırmayı düşündüm ama bağırmadım rezil olmaktan çekindim. bu durumun duyulması okulda yakışık almazdı. nefesi dudakları ateş gibi değdiği yeri yakıyodu. direnecek gücüm kalmamıştı. ama pes etmeye niyetim yoktu ellerinden kurtulmaya çalışıyordum. bileğimden kavradığı gibi beni döndürüp yüzümü duvara dayadı. kasıkalrını kalçama bastırdı. taş gibi olmuştu kalçalarıma sürtünüyordu.

Dur allahın belası bırak beni dedikçe daha fazla bastırıyordu.

Bir eliyle sırtımdan duvara bastırıp bir eliyle k*lodumu indirdi bir bacağımı kaldırıp ayağımdan çıkardı dizimi duvara dayadı eşafmanını indirdi belimden tutup kalçamı geri çekti eline aldığı aleti sertçe kalçalarımın arasına sürtmeye başladı. birden sertçe abanarak içime daldı. sert sert vurmaya başladı her vuruşunda ayağım yerden kesiliyor yüzüm duvara sürtüyordu inlemeye başladım nefesim kesik kesik çıkıyordu. hoşuna gittimi heeee.... söle hoşuna gittimi... sevdinmi y*rağımı deyip duruyordu. böyle y*rak yedin mi hiç söylesene ... söyle yedin mi böylesini.. 2 dk sürmemişti sarsıla sarsıla böğüre böğüre boşaldı. gevşemişti üzerimden çekildi ağlamaya başladım. yüzümü duvara gömdüm ve hıçkıra hıçkıra ağladım. arkama yaklaştı saçımı öpmeye başladı yavaşça döndürdü beni sarıldı... seni gördüğüm ilk günden beri aşığım sana dedi. yüzümü yanaklarımı öpüyor, seni seviyorum.. seni seviyorummm melek... seni seviyorumm diyordu. bense ellerim yüzümde salya sümük ağlıyordum.

Kucağına alıp yerdeki minderin üzerine götürdü beni. ağlama birtanem.. ağlama canımmmm.. ağlamaa dünyanın en mutlu kadını olacaksın .. benim kadınımsınn senn.. benimsin artık dedi ve saçlarımdan ayaklarıma her yerimi öpmeye başladı.okadar sevecen okadar içten öpüyorduki kayıtsız kalamadım ellerimle başını tuttum saçalrını okşadım dokunduğu her noktada ne kadar çok sevdiğini tekrarlayıp duruyordu. bendeeee.. bende seni seviyorumm Burak dedim .dudaklarımız birleşti aşk ve sevgi dolu öpüşler yalayışlar ve nefes nefese bir sevişme iliklerimize kadar boşalmayla biten bir teslimiyet. ona aşıktımm onun kollarındaydımm. zaman dursun hiç bitmesin istiyordum. Benim için asıl mutsuz günler o günden sonra başladı.

Buraksız geçen her gece, eşimden kaçışlar mecburi birleşmeler. Spor odasındaki kısa ama aşk dolu sevgi dolu sonu ağlayarak biten sevişmeler.

Şimdi eşimle evlerimizi ayırdık. Boşanma davası açtım. Boşanır boşanmaz Burakla evlenecez. Çok seviyorumm. Asla tükenmeyecek her geçen gün artan bir aşkla seviyorum.





Ama eşimden intikamı mı aldım ve rahatladım


İsmim derya 38 yaşındayım, eşimle çok mutluyduk hemen hemen hergün s*ks yapıyorduk eşimin s*ki tam 21 cm bana her defasında inanılmaz zevk veriyordu. Eşimde s*kinin büyüklüğünden sürekli övünürdü son zamanlarda s*ks yaparken bana başka kadınlarla kurduğu hayali anlatırdı.

Önceleri bana tuhaf gelirdi ama sonraları ben de alıştım, bana sende hayal kurabilirsin dedi bende kim olsun derken eşimin akrabası olan vedat aklıma geldi vedat 40 yaşlarında kültürlü birirsi idi. daha sonra eşimle s*ks yaparken ben bu hayalimi anlattım ve gözümü kapatım vedatı düşünerek inanılmaz zevk almaya başladım buda kocamın hoşuna gidiyordu. artık bu işi ilertettik iyice eşimde vedatın eşini hayal etmeye başladı. aradan 1 ay filan gecti tesadüf eşimin telefonunu karıştırırken vedatın eşinin mesajını okudum ve şok oldum. Meğer araları bayağı iyiymiş bunu eşime söyledim ve önce itiraz etti ama sonra bana çok kızdı kabul etmek zorunda kaldı.

Onunla sürekli s*kişyorlarmış bana ben erkeğim yapabilirim dedi.

Bu durum bana ağır geldi daha sonra bunu takip etmeye başladım hala devam ediyorlar. Olaçak gibi değil artık konuyu vedata acmaya karar verdim tlf açtım vedat ne yaPIYORSUN DEDİKDEN SONRA konuya geldim, yalnız eşim beni başka bir kadınla aldatıyor dedim eşini diyemedim oda duyunca şaşırdı beni teselli etmeye başladı ama bana canım filan diyordu. Yaklaşık yarım saat konuştuk ben ona ne yapıyım şimdi derken bana boş ver sende onu aldat rahatlarsın dedi ben şaşırdım. Nasıl olacak hiç yapmadığım bir şey dedim oda bana eşin işe gidince beni ara dedi. Bende ertesi gün eşim işe gidince aradım, buluştuk beni arabasına bindirdi şehir dışına ıssız bir yere gittik. Ben çok heycanlı idim beni okşamaya başladı sürekli sende onu aldat diyordu ve birden kendimi kollarına biraktım inanılmaz sevişiyordu.

Elini k*lodumun içine soktu yapma diye yalvardım ama nafile zorla eteğimi çıkardı beni domaltı s*kine utancımdan bakamıyordum a*ıma sürtmeye başladı, çok israr etmeme rağmen s*kini soktu ama çok tuhaf oldum dakilarca yaptı sonuda içime öyle bir patladı ki deliler gibi bağırdım. Sonra toparlandık beni eve bıraktı ama tadı damağımda kalmıştı sonra 2 veya 3 defa daha yaptık sonra yapamadım.

Ama eşimden intikamı mı aldım ve rahatladım.

1 Eylül 2012 Cumartesi

Ögrencimle Sevişiyorum - bayan24.net


Adim melek 24 yasinda bekar ve gayet de cekici bi bayanim.

Atesli gecen universite yillarindan eskisehirin en eski okullarindan birine ingilizce ogretmeni atandim. buradaki diger ogretmrnler hic bana uygun degildi. cogu yaslilardi. ilk zamanlar yalnizliktan cok sikildim.

Ama sonralari lise 4teki bir ogrencimle yakinlasmaya basladik. cocuk yakisikli ve havaliydi hatta basketbol takiminin kaptaniyd. ilk zamanlar eglenceli sohbetler yapsak da cinsel konulara girmedik. fakat daha sonra sinavlardan zayif alinca ders calistirma bahanesiyle yalniz yasadigim evime cagirdim.

Bu siralarda artik onu sevdigimden emindim.

Eve gelmeden once altima kisacik bi sort ustume de goguslerimi gosteren bi badi giydim. calisma sirasinda surekli temas etme bahaneleri aradim ve goguslerimi surekli koluna dokundurdum. sonunda o da tahriklere dayanamadi ve ellerini bacaklarima atmaya basladi. sonra yapistim dudaklarina resmen dilimi somurdu anladim ki o da istekliymis. pantolonunu yirtarcasina indirdim ve hemen agzima alip yalamaya basladim.

Guclu kollariyla beni yatagima tasidi ve yarim saat boyunca oral sikiş yapti.

Artik yeter icime gir dedim bacaklarikmi sonuna kadaf actim. ve yapmaya basladik. 3 saat boyunca sevistik arka arkaya bi cok kez orgazm oldum. gece olunca yanimda yatmasini istedim ailesinden zorla izin aldirttim. mukemmel bi gece gecirdik. o gunden sonra bi kac kdz daha beraber olduk iliskimiz devam ediyo.

Çok mutluyum artik onunla okulun bi kosesinde yapmak icin can atiyorum ...

Ev Sahibimle Fantazim - bayan24.net


Ev sahibimizli sikiş fantazimiz gercek oldu hikayesini erkeklerin altatma bölümüne eşim can yazmıştı.

Ev sahibimizle bizim odamızda sikiş yaptığımızı ve bunu kocama anlatmış devamınıda ben yazacagım. Odamızdaki sikişmemizi kocama anlattım sonra eşimde beni anlatıken defalarca o gece sikti devam etmemi söyledi. pazar günü mahalleli pikniğe gitti sabahleyin bende güzel bir hazırlandıktan sonra gelinliğimide alıp 3 kata cıkıp zile bastım ama acan olmadı.

Büyük bir hayal kırıklığı yaşamıştım, yoksa evsahibiz reşat beydemi gitmişti.

Eşi onudamı götürmüştü ?

Üzgün birşekilde aşagıya indim cam kenarına gecip dışarıyı seyrettim bir süre 1.2 saat orda dalmışım önceki günkü sikişi düşünüyor kadınlığım sırılsıklam olmuştu üzrimdeki elbiseleri çıkarttım oşekilde dışarıya bakıyordum. tülün arkasından genelde evde eşim gittikten sonra hepçıplak dolaşırım.

Baktım reşat elinde poşetlerle mahallenin başında göründü, hemen baş örtümü gelişi güzel doladım başıma ve pardüsemide giydikten sonra gelinliğimide alıp alt kattan evsahibimizin ziline bastım.

- Kim o dedi.

- Benim nalan..

- Buyur gel, dedi.

Ayakkabı bile giymeden üst kata çıktım. beni kapıda karşıladı ve hemen orada bir birimize sarıldık dudakları dudaklarıma yapıştı beni kuçaklayıp yatak odasına götürdü ve yatak larının üzerine yatırdı pardüsemi çıkarmadı baş örtümüde çıkarmadan pardüsemin alt düğmelerinin 2 3 tanesini çözdü ve oradan kadınlıgımı yalamaya başladı müthiş zevk alıyordum eşimden sonra 2. kez evsahibinin kollarında bulmuştum kendimi daha sonra beni dört ayak yaptı ve 22 cm y*rağını vıcık vıcık olmuş amc*gıma santim santim sokuyordu.

Eşim can'ın penisi 14 cm idi 8 santim fazla bir o kadar da kalın y*ragı santim santim almaya başlamıştım. ritmik bir şekide beni beceriyordu elleride boş durmuyor gögüslerimi yoguruyordu 15 dakika falan beni kendi yatak odasında becerdi ve geliyorum çıtırım bende gel kocacım am*mı dölle doldur parcala sen benim kocamsın senden çocuk sahibi olmak istiyorum eşim bana çocuk yaptıramıyor seden bari cocuğum olsun diye vb şeyler söylüyordum.

Müthiş bir sarsılmayla bende oda boşaldık sonra banyoya gidip beni güzel bir yıkadı ve yatak odasına tekrar geri döndük gelinliği getirmiş sin benimle bugün evleneceksin dime dedi. bende evet dediğin gibi getirdim ben artık sensiz olamam sonra kendi elleri ile giydirdi ve poşetten kutular çıkardı bir bilezik taktı koluma birtanede tek taş yüzük taktı parmagıma birtanede gerdanlık taktı boynuma küpeler de taktı kulaklarıma hepside müthiş güzeldiler.

Bunlar senin benim altıma yatmaya gelirken bunları takacaksın kocan pez*venginden iyi sakla dedi ve bana benimle evlenirmisin dedi. bende tabiki dedim telefonuyla birini aradı karşı mahallenin imamına söyledim onlar gelecek dedi aman allahım ben neler yapıyorum dedim içimden ve zil çaldı 3 kişi geldi ben yatak odasındaydım kapıdan baktım reşat geldi karıcım gele bilirsin ve içeriye geçip sandalyeye oturdum hoca sorularsordu ve reşat beyi kocalığa kabul ediyormusun dedi 3 defa ben hert seferinde evet ediyorum dedim hiç düşünmeden 2 kişde şahitlik ediyoruz dediler ve onları yolcu etti.

Yeni kocam ve yatak odasına geçtik saat gündüz 12 den akşam 6 yakadar evin her yerinde reşat beni gelinliğimle baş örtüm defalarca dölledi beni amımı ve götümü darma dağın yaptı sonra beni giydirip yolladı işte eşime böyle anlatıyordum eşim can kıp kırmızı olmuş sanki bayılacak gibi olmuş öylece dinledi beni s*kecek hali kalmamıştı. 56 defa s*kmişti zaten.

Bana dedi bittimi dedi.

Evet aşkım bitti dedim ne yaptın sen dedi bende kendisinin beni böyle yoldan çıkardığını bunun suçlusu kendisinin olduğunu söyledim beni hep mağdur ettiğini işten başka bişley düşün mediğini söyledim gözlerinden yaşlar akmaya başladı tamam tamam şaka sadece fantazi dedim ya bu bilezik ve diğer takılar dedi. üskattaki komşu 5 ay önce evlenmişti ondan emeneten aldım eşime göstereyim banada ileride böyle takı alsın dedim oda verdi.

Yarın verecem ikimiz verir sabah işe gitmeden dedim ve eşime sarılıp dudaklarından öptüm aşkım beni nekadarda kıskanırmış dedim. bana dediki senden iyi filim yönetmeni olur dedim bende hocam sensişn senin talebenim dedim ve dahaki günlerde eşim baya bir fantazi kurmuyordu ama yine basladı. bende alışmışım bende yapamıyorum fantazisiz bunun sonu nereye gider bilmiyorum cevrem de benim gibi kapalı kadın yok derleşecegim konuşacagım bende bayan24.net e yazıyorum.


Benim gibi fantazi kuran fantazisiz yapamayan hemcinslerime yalvarıyorum herşeyi konuşup derleşecegimiz arkadaslar benim hfz1985@hotmail.com msnyi eklesinler sadece bayanlar tesettürlü bayan arkadaşlar önceliğimdir..


Ofiste Üç Posta Sikiştik - bayan24.net


Merhaba ben aysun, yaşım 38 yaşındayım evliyim 10 yıllık bir firmada ürün takip sorumlusu olarak çalışıyorum.

Ofis personeli olarak 5 kişiyiz 3 bayan 2 erkek yüksek topuklu ayakkabı giymeyi çok seven biriyim. haftanın 5 günü topuklu giyerim bir gün ofisdeyim mini etek giymişim ve altda yine yüksek topuklu ayakkabılarımla parmaklarım ojeli ofisdeki erkek arkadaşın baktığını gördüm. Çok hoşuma gitmişti.

Masamdan 15 dk sonra kalkıp masasına gittim ürünler hakkında birşeyler sordum ön tarafı baktım kabarıktı onu çıplak dışarda gözümün önünde hisettim o anda benden birşeyler geldiğini hisettim çılgınca onu ister oldum.

O gün mesai kalmayı teklif edecektim ama nasıl teklif edeyim düşünüyordum.

Numune ürünleri masama çıkartıp işimin yoğun olduğunu görüp dikkatini çekmesini istiyordum o ara masa altına kalemi düşürdüm eğildiğimde karşı masadan beni göreceğini düşündüm eğildimki bana bakıyor iyice planlar yapmaya başladım derken o masaya geldi. Aysun hanım sip. ne zaman gelecek eksikler varsa sisteme gireyim isterseniz dedi bende bu akşam mesai kalıp bitirmeyi düşünüyorum dedim sizde kalın beraber bitiriz o memnuniyetle dedi.

Bende kafamda neler yaşarız düşüncesi Akşam 18:00 paydos edip arkadaşlar ofisden ayrıldı bende heyecanla yanıma gelmesini beklliyordum. kerem akşam yemegi yiyip başlayalım ne dersin dedim tabiki olur dedi bende ne yersin dedim bana pide söyle dedi o zaman bende pide söylim ortaya beraber yeriz pidemiz geldi birde lt colamız açtım çağırdım ofisimizn küçük sehpamıza koydum.

Keremi buyur ettim oda geldi yemeye başladık bende etek onun karşındayım o da bacaklarını ayırık oturmuş kabarık hafif durumda colayı masadan alınca bilerek döktüm aman dedi uff yaa dedim çorap gitti ıslandı o da eğirip ayakkabı çıkardı ne yapıyorsun diyemedim çıkarıp pantoluna silmeye başlladı dedim canım gerek yok bu nylon ayağımı dizine koydu çorapınızı çıkaratımmı ıslak olur dedim diz üstü olunca elini mini eteğin altından çekip çıkardı o ara parmaklarınız ojeli çok hoş diğer ayağımı da diğer dizine koydu o çorapıdaa çıkardı ne güzel parmaklar bende tşk ettim.

O ara bardağını ayağıma boşalttı ne yapıyon dedim yalamaya başladı, beni fena noktamdan zevkelndirmişti. yine ön tarafı fırlayacak şekildeydi. ayaklarımı 10 dk yaladı uçuyordum o ara gitti fabrikanın içinde bulunan ofisimizi kapsısını kilitledi .

Işığı söndürüp arkamdan yapıştı malını çıkardı bir güzel yaladım o ara ağzıma boşalmıştı. tekrar 10 dk yaladım kaldırdım beni s*kmek istediğini söyledi bende evliyim kocam anlamaz ama içime sakın boşalma dedim.

O ara beni domaltı popomdan soktu.

O gün 3 posta ile akşam 22:00 yapmıştık. her fırsatda beni sikiyordu halende sikiyor. topuklu ayakkabılarımı çok seviyorum çok zevkli ayaklarıma bakılmaktan çok hoşanıyorum.

31 Ağustos 2012 Cuma

Eşimi Sanalda Aldattım


MERHABALAR, ARKADASLAR BEN AYLİN.

ASLINDA NE DURUMDAYIM İYİ BİLİYORUM .ESİMİ SANALDA ALDATTIM .BEN BUNU NASIL YAPTIM BİLMİYORUM . BEN MUFAZAKAR BİR AİLENİN KIZIYIM EŞİMİ EVLENMEDEN BİR YIL ÖVCE TANIDIM OKADAR SEVDİKKİ BİRBİRİMİZİ ANLATAMAM VE EVLENME KARARI ALDIK AİLELERİZDE BİZE SAYGI DUYDU COK GÜZEL BİR DÜĞÜN TÖRENİYLE EVLENDİK COK MUTLUYDUK HERSEY ALLAHA COK ŞÜKÜR İSTEDİĞİMİZ GİBİ GİDİYORDU ÖNCE KIZIMIZ DOĞDU SONRADA OĞLUMUZ ALLAHIMA HEP ŞÜKREDİYORDUM İSTEDİĞİM HERŞE SAHİPTİM .

EŞİM ÇOK ANLAYIŞLI VE EVİNE AİLESİNE BAĞLI SEVGİDE VE SAYGIDA EKSİĞİ OLMAYAN BİR İNSANDIR.BANA AŞIKTIR BEN DE ONA AŞIĞIMDIR.KIZIMIZ SEKİZ OĞLUMUZDA BEŞ YAŞINA GELDİĞİNDE EŞİMDEN EVE BİLGİSAYAR ALMASINI İSTEDİM BAŞLARDA BANA ALMAK İSTEMEDİĞİNİ SÖYLEDİ AMA YİNEDE BENİMISRARLARIMA DAYANAMAYIP ALDI .BANA ÇOK KIZSAYDIDA KEŞKE ALMASAYDI BENİ KIRAMADI ALDI SONRADA İNTERNET BAĞLATTIM ÖNCELERİ HİÇ SORUN OLMADI HERŞEY ÇOK GÜZEL GİDİYORDU.

SONRA BENDE GEZİNİRKEN OYUN VE SOHBET ODALARININ BİRİNE ÇOK TAKILIR OLDUM HEP AYNI ODADA AYNI YERDE OYUN OYNUYOR YANİ AYNI INSANLARLA ARTIK BİLGİSAYAR GÜNÜMÜN EN AZ ON SATİNİ ALIR OLMUŞTU EŞİM BANA KIZSADA BENIİLE KONUŞSADA ORALARA GİRMEDEN DURAMIYORDUM.BENDE YAŞADIĞIM BU DURUMUN BAĞIMLILIK YAPTIĞININ FARKINDAYDIM EŞİM EVE GELECEĞİ SAATE KADAR BAŞINDAYDIM EŞİM YATTIKTAN SONRA GİRİYORDUM EŞİMİN UYKUSUNUN AĞIR OLDUĞUDA BİLİYORDUM. BİR GÜN OYUN OYNADIĞIM ODANIN SAHIBI BANA ODADA OPARATÖRLÜK ÖNERDİ BENDE HEMEN KABUL ETTIM BENİM GİBİ ON TANE DAHA OP. VARDI.

BEN HEPTEN İÇİNE DÜŞMÜŞTÜM .BİR GÜN OPÖRATÖRLERDEN BURAK İLE BİR SORUN YAŞADIM VE OYUNDAN CIKTIM BURAKTA ODA SAHIBİNDEN BENİM CEP NUMARAMI ALARAK BENİ ARADI ÖZÜR DİLEMEK İÇİN VE KONUŞTUK BAŞLARDA HİÇ BİR ŞEY HİSSETMEDİM HERŞEY ÇOK MASUMDU ZAMANLA BİZ BURAK İLE HERGÜN KONUŞUR HALE GELMİŞTİK. SONRALARI BEN TELEFONUMU SAKLAR HALE GELMİŞTİM. NE OLUYORDU BANA EŞİMİ ÇOK SEVIYORDUM .BİRGÜN ÇOK SAMİMİ GİDEN KONUŞMANIN SONUDA BURAK BANA BENDEN HOŞLANDIĞINI SÖYLEDİ BEN TELEFONU KAPATTIM.DAHA SONRA HİÇ KONUŞMASAYDIM.

BENİ BİRKAÇ GÜN SONRA TEKRAR ARADI OKADAR GÜZEL GELİYORDUKİ KONUŞMALARI BANA TAM İKİ AY SONRA BENDE ONA AŞIK OLDUĞUMU VE ONUNLA KONUŞMADAN DURAMAYACAĞIMI SÖYLÜYORDUM.VE BU BÖYLE GİTTİ EŞİM BENDEN ŞÜPHELENMEYE BAŞLADI ÇÜNKÜ TELEFONUMU SAKLIYOR BAZENDE BENİ ARDIĞI ZAMAN MEŞKUL OLUYORDU .BURAK A AŞIKTIM EŞİMİDE ÇOK SEVİYORDUM .AMA KONUŞUYORDUM .MESAJ ATIYORDUM ODA BANA ATIYORDU AŞK MESAJLARI KENDİME HAKİM OLAMIYORDUM ÇÜNKÜ BURAK O KADAR DUYGULARA HİTAP EDEN SAYGILI BİRİYDİKİ ANLATAM. BEN ÇOK RAHAT OLDUĞUMDAN BANA KARŞI DUYGULARINI VE AŞKINI SÜREKLİ SÖYLÜYORDU BENDE ORALARDA KALIYORDUM .ASLINDA EŞİMLE CİNSEL YAŞANTIMDA ÇOK GÜZELDİ EVDE HİÇ SORUN YOKTU EŞİME BAKTIĞIM ZAMAN UTANIYOR YİNEDE BURAKLA TELEFONDA BİLGİSAYARDA GÖRÜŞÜYORDUM .

BURAK BİZİM YAŞADIĞIZ ŞEHİRE OLDUKÇA UZAKTI BEN MERSİNDE KALIYORDUM ODA İZMİRDE YAŞIYORDU HİÇ GEL DEMEDİM ODA BEN GELİM DEMEDİ AMA İSTESEM VE CESARETİM OLSA GELİRDİ. GÜNLER BÖYLE EPEYCE GİİTİ BEŞ AY KADAR. BİR GÜN EŞİM EVE HİÇ GELMEMESİ GEREKEN BİR SATTE GELDİ ÖYLE DALMIŞIM Kİ KAPININ AÇILDIĞINI BİLE DUYAMADIM VE BENİ BURAK İLE KONUŞURKEN YAKALADI .EŞİM BUNLARIN HİÇ BİRİNİ HAK ETMİYORDU BANA SEN NE YAPIYORSUN DEDİ AMA ANLAMIŞTI TELEFONU ELİMDEN KAPTI SON ARANAN NUMARALARDAN KARDEŞİMİN ADINA KAYDETTİĞİM NUMARAYA ULAŞTI.

ASLINDA EN İYİSİDE BU OLDU HERŞEYİ ANLATTIM EŞİME İNANIN ÇOK ZOR DURUMDA KALDI ORACIKTA BAYILDI ÇÜNKÜ BENDEN ASLA BÖYLE BİŞE BEKLEMEZDİ NEYSE BEN EŞİME OLANI BİTENİ EN İNCE AYRINTISINA KADAR ANLATTIM .BURAK İLE BİRDAHA BEN HİÇ GÖRÜŞMEDİM .EŞİM BENİ AFFETTİ EN BÜYÜK CEZA BANA BU AFFETMESİ OLDU ARTIK BANA ESKİSİ GİBİ GÜVENMEDİĞİNİ BİLİYORUM AMA BENİ ÇOK SEVİYOR BEN DÜŞÜNMEK İSTEMİYORUM DİYOR AİLE HEKİMLİĞİNDEN PİSKOLOJİK DESTEK ALIYORUZ İNANIN ÇOK ZOR GÜNLER GEÇİRDİ EŞİM KİMSEYE DİYEMEDİ SADECE AİLE HEKİMİMİZE ANLATTI.

TAM BU ARALAR BU OLAY OLALI İKİ YIL OLDU İNANIN ALLAHIM KİMSEYE YAŞATMASIN BENİM EVLİĞİM BİTEBİLİRDİ SONRA BEN ÇEVREME ÇOCUKLARIMA BUNU NASIL AÇIKLARDIM ALLAH EŞİMDEN RAZI OLSUN HAYATIM BOYUNCA BUNU VE YAŞADIĞIM BU DURUMU UNUTAMAM ARKADAŞLAR SİZ SİZ OLUN BANA BİŞEY OLMAZ DEMEYİN ASLA VE ASLA EŞİNİZE VE KENDİNİZE OLAN SAYGINIZI VE SEVGİNİZİ YİTİRMEYİN SAYGI VE SEVGİ OLDUKTAN SONRA HİÇ BİR OLAY SİZLERİ BENİM DÜŞTÜĞÜM VE EŞİME YAŞATTIGIM BU KÖTÜ OLAY I YAŞATMAZ ARKADAŞLAR.BELKİ O KONUŞMALIRI YAPARKEN MUTLU OLDUM AMA KİMDİ O BURAK DENİLEN ADAM .

SADECE KENDİMİ KANDIRDIM YA İŞLEDİĞİM GÜNAH ALLAH AFFEDER İNŞALLAH .EŞİMİN YAŞADIĞI TRANVA UMARIM KİMSE BU DURUMA DÜŞMEZ ANLADIMKİ BENİM HATATIMDA OLAN EN BÜYÜK GERÇEK EŞİM VE AİLEM EN BÜYÜK ZARARI BEN VE EŞİM ÇEKTİK TRANVALAR YAŞIYORUM UNUTMAK İSTİYORUM ÇOK KÖTÜYÜM İYİ OLMAYA ÇALIŞIYORUM İYİ GÖRÜNMEK ZORUNDAYIM YAPTIĞIM HATALAR KAREKTERSİZ VE KİŞİLİKSİZ GİBİ GÖRÜNÜYOR OLSA BEN ANNEYİM .ALLAH BENİ AFFETSİN.

HAYATTA TEK SIĞINA BİLECEĞİM EŞİM VE YARADANIMIZ VAR .ARKADAŞLAR İNANIN ÇOK KÖTÜ UMARIM BENİ M NELER HİSSETTİĞİMİ VE NE KADAR ACI ÇEKTİĞİM ORTADA ……

Eşimin En Yakın Arkadaşıyla Sevişiyorum



Mrb benim adım damla 25 yaşındayım.

Kendimi begenmiş gibi olcak belki ama güzel ve cekiciyim bir özel sirkette halkla iliskiler müdürüyüm. 2 yıldır evliyim kocamın adı hakan 26 yaşında uzun boylu yakısıklı bi adamdır kendisi mühendistir maddi durumuda iyidir. eşimle severek evlendik cok mutluyduk ta ki benim cocugumun olmadıgnı anlayana kadar..


İlk baslarda eşim üzülme kısmet degilmis bizimde cocugumuz olmasın gibilerinden laflar ederdi gün gectikce benm cocugum olmadıgı icin eşimin anne ve babasıyla arası acıldı. torun istiolardı zaten benide pek sevmezlerdi bu yüzden esime baskı yapa yapa bizim aramızı actılar. esim günlerce eve gec geldi, ben hesap soruncada küfürleri sıraladı vurmak icin yeltendi vs .

Eve gec gelmelerini iyice sıklastırmıstı, mutsuzdu baba olmak istiyodu aradan biraz zaman gecince eve gelmemeye basladı.

Eşimle benm bu durumuma üzülen arkadası ismi oguz bir gün benm yanıma geldi sohbet ettik.

Üzülme düzelir aranız gibi laflar söled,i o gün aksama kadar konustuk ve gercekten iyi gelmisti bana. Oguz tam kalkmak üzereydi onu göndermemek icin elimden geleni yapıp göndermedim napim cok yanlızdım ve oguzda cok cekici birisiydi ve bekardı bütün gece oguzla konustuk ve aramızda elektriklenme oldu.

Oguz bana iltifatları sıralayınca dayanamadım, ona icimi döktüm cok yanlız oldugumu nerdeyse 6 aydır iliski yasamadıgımı söledim ve o gece oguz un benden cok hoslandıgını anladım zaten kendiside itiraf etti ve o gece olanlar oldu oguz bana coktandır tatmadıgım zevki şevki mutlulugu yasattı.

Eşimin aksine erken bosalma sorunu yoktu, sabaha kadar beraber olduk .

Eşim artık eve gelmedigi icin oguzla nerdeyse 2 gnde 1 birlikte olduk oguz bana tüm acılarımı unutturdu ve oguza cok baglandım artık onsuz yapamıyorum biliyorum cok yanlıs bi davranıs ama mutsuz bi sekilde yasamak istemiyordum

Esime gelince:

Eger bir gün eve ugrarsa ona herseyi anlatıp bosanmak istedigimi söyliycem umarım artık mutlu bir hayatım olur tek dilegim bu..