24 Ağustos 2012 Cuma

aldatma itirafları oku

Adım ela 27 yaşındayım 8 yıllık evliyim 7 yaşında olum var. Bende aldattım eşimi aslında eşimi değil kendimi aldattım ben. Bu yaptıgım dogru bişey değil biliyorum ama beni buraya getiren eşim. Beni kadın yerine koymaması, sürekli hakaretli konuşması ilgilenmemesi, hiç yapmam dediği şeyleri yapyormuş insan. Eşime her yaklaştıgımda beni itiyor kızıyordu. Bana sadece beraber olmak istedigi zaman yaklaşırdı, işini görüp arkasını döner yatardı. Benim ne hissttigim umrunda bile degildi derken çalışmaya başladım kendimi geliştirdim giyimim konuşmam degişti. Çalıştıkça kafama dank etti, eşim için boşa cabalıyordum boşanmam gerektigini düşünmeye başladım ama bu konuyu eşime acamıyordum derken internetten tanıştıgım biriyle konuşmaya başladım. Benden hoşlandıgını söyledi numaramı istedi verdim numaramı. Konuşmaya başladık 2 3 ay konuştuk sevgili gibi sonra o kişi meleketimden biriydi, beni cok sevdigini eşimden boşanmam gerektigini söylüyordu, sürekli baskı yaptı boşanmam için derken memlekete gittim buluşmak istedi. Buluştum arkadaşının evinde, beni cok sevdigini söyleyip durdu bütün gün derken sarıldı öpmeye başladı yaptıgımın kötü bişey oldugunu biliyordum ama aklıma eşimin davranışları geliyor du daha fazla engel olamadım karşılık verdim ona sonrası malum. Ağladım ben ne yaptım dedim kendime o an eşimden nefret ettim, beni bu hataya o itmişti sonra beni cok sevdigini söyleyen insan kıskançlıktan ölen insan mesaj atmamaya aramamaya başladı, sebebini sordugumda işlerim yogun derdi derken benden ayrılmak istedigini söyledi. Yıkıldım bunu atlatamadım eşime boşanmak istedigimi söyleyip ailemin yanına gittim. Tabi ki eşim rahat durmadı, yalvardı yakardı aileme annem onun hatrı için 2 şensı vermem gerektigini söyledi verdim geri döndüm eşime sonrası aynı eşim hala aynı ve ben hala neyi bekliyorum bilmiyorum. Bildigim tek şey büyük bir boşlukta olmam ve bunun sebebi eşim hiç bir hata sebebsiz degildir benim tek pişmanlıgım kendime bunu yapmam. Kendimi asla affetmicem..

Hiç yorum yok: