25 Ağustos 2012 Cumartesi

Dul Aynur - Seks Hikayesi Oku


HERKESE SLMLAR BEN ALİ 30 YAŞINDA KENDİ HALİNDE YAŞAYAN BİRİYİM.

SİZLERE BİR ANIMI ANLATMAK İSTİYORUM. MÜŞTERİM OLAN YASEMİNLE YAŞADIKLARIM YASEMİN 45 YAŞINDA ETİNE DOLGUN İRİ GÖGÜSLERİ OLAN DUL BİR BAYAN.BİRGÜN BUZDOLABI ARIZASI İÇİN GİTTİGİM EVDE TANIŞTIK VE ARKADAŞ OLMUŞTUK.BİR HAFTA SONU BENİ ARAYARAK DOLABINA BAKMAMI İSTEDİ BENDE KABUL EDEREK EVİNE GİTTİM VE DOLABININ BİŞEYİNİN OLMADIGINI GÖRDÜM.

VE OTURDUK BİRAZ SOHBET ETTİK YANLIZLIKTAN ÇOK SIKILDIGINI DERT YANIP DURUYORDU.

BENDE ARTIK BEN VARIM DİYORDUM ÇOK MUTLU OLMUŞTU.SİNEMAYA GİTMEK İSTEDİGİNİ SÖYLEYEREK DERT YAKINIYORDU BENDE İSTERSEN BERABER GİDEBİLİRİZ DEDİM ODA KABUL ETTİ VE SİNEMAYA GİTTİK. YASEMİN YAVAŞ YAVAŞ BNA YAKLAŞIYOR ELLERİNİ VUCUDUMDA GEZDİRMEYE BAŞLIYORDU.

BENDE KARŞILIK VERMEYE BAŞLADIM VE G*GÜŞLERİNİ VE A M*NI PARMAKLIYORDUM KUDURMUŞTUM ARTIK S*KİMİ DIŞARI ÇIKARARAK AGZINA VERDİM DONDURMA YALAR GİBİ YALIYORDU VE FAZLADAYANAMAYIP ORDA BOŞALDIM YASEMİN ONU İÇİMDE İSTİYORUM DEDİ. BENDE BURDA OLMAZ EVE GİDELİM DEDİ VE EVE GİTTİK KAPIDAN GİRER GİRMEZ DUDAKLARINA YAPIŞTIM AKLIM BAŞIMDAN GİTMİŞTİ HERYERİMİ YALIYORDU.

BENDE ONU YALAYARAK AM*NIN SULARINI YALIYORDUM DİL DARBELERİM AM*NIN DERİNLİKLERİNE KADAR VURUYORDUM KARI ARTIK GİR DİYE YAKINIYORDU HEMEN DOMALTIP HIZLI BİR GİRİŞ YAPTIM VE ÖNCELERİ ACISADA ZEVK ALMAYA BAŞLAMIŞTI AHHHHHHH OHHHHHHHH SESLERİ YÜKSELİYORDU SOK ERKEGİM DİBİNE KADAR SOK SAKIN DURMA HAŞİN SEVGİLİM DİYORDU BENDE HOYRATÇA S*KİYORDUM.

BEN HIZLANDIKÇA KARI ALTIMDA DARMA DAGIN OLMUŞ ZOR DURUYORDU ARTIK İKİMİZDE BİTMİŞ BİR VAZİYETTE BOŞALDIK DUŞUMUZU ALIP YATAGA UZANDIK .S*KİMLE TEKRAR OYNAMAYA BAŞLAMIŞTI SIVAZLAYIP TEKRAR KALDIRDI VE HADİ DEDİ BEN G*TÜNE GİRMEK İSTİYORDUM OLMAZ DEDİ HİÇ YAPMADIM ORDAN BEN ISRALADIKÇA KABUL ETTİ VE G*T DELİGİNE PARMAGIMLA GENİŞLETİYORDUM.

Hiç yorum yok: